Ομάδα "Μαξ"
2.png

Διαβάστε το παρακάτω κείμενο

Ορισμός : Η παχυσαρκία στα παιδιά και τους εφήβους είναι η παθολογική αύξηση του σωματικού βάρους τους. Η εμφάνιση της παιδικής παχυσαρκίας αυξάνεται με ταχείς ρυθμούς σε όλο τον κόσμο . Συνδέεται με αρκετούς παράγοντες κινδύνου κατά τη διάρκεια της ζωής των παιδιών, κυρίως με καρδιακές κι άλλες χρόνιες παθήσεις.

Τα τελευταία χρόνια παρατηρείται αύξηση της παιδικής παχυσαρκίας. Ένας από τους παράγοντες που συμβάλλει σε αυτή την αύξηση είναι η τηλεοπτική διαφήμιση η οποία επηρεάζει τις διατροφικές συνήθειες των παιδιών. Αναλυτικότερα, στις μέρες μας τα παιδιά τρώνε περισσότερα σνακ, αναψυκτικά και έτοιμες λιχουδιές, πλούσιες σε συντηρητικά, από ότι παλιότερα. Αυτό οφείλεται στην στερέωση της λανθασμένης αντίληψης από τις διαφημίσεις οι οποίες παρουσιάζουν τα ανθυγιεινά φαγητά ως σωστές διατροφικές συνήθειες, "έχουν την καλύτερη γεύση", "είναι πλούσιες σε βιταμίνες" και "αν τις καταναλώνεις γίνεσαι πιο δυνατός".

1. Δείτε το παρακάτω βίντεο από τη διαφήμιση της "κόκα κόλα".

2. Με ποιους τρόπους και μέσα προσπαθεί η διαφήμιση να προωθήσει το συγκεκριμένο προϊόν; Χρησιμοποιήστε τον συγκεκριμένο κειμενογράφο για να τα καταγράψετε σε κατηγορίες(εκφράσεις, εικόνες, ήχους κ.α.) πατώντας εδώ

3. Ανακαλύψτε τα συστατικά στο πίσω μέρος ενός αναψυκτικού τύπου cola. Αναζητείστε πληροφορίες για την ανάλυση αυτών των συστατικών πατώντας εδώ. Θεωρείτε η διαφήμιση του συγκεκριμένου προϊόντος ενημερώνει πλήρως τους πελάτες ή προσπαθεί να κάνει το προϊόν πιο ελκυστικό; Συζητήστε όλοι μαζί και καταγράψτε το συμπέρασμα σας για την επίδραση της τηλεοπτικής διαφήμισης στις διατροφικές συνήθειες των παιδιών πατώντας εδώ .

Διαδικασίες

Εκτός αν ορίζεται διαφορετικά, το περιεχόμενο αυτής της σελίδας διανέμεται σύμφωνα με την άδεια Creative Commons Attribution-ShareAlike 3.0 License